my frenz

Rabu, 23 Mei 2012

keje oh keje..

aii..la
apa khabar?
terasa nak guna bahasa baku lak kali ni (konon)..hihihihii

Hari ini berlatarkan bunyi radio yang menemani saya pada malam ni, ingin menyuarakan tentang keinginan ku untuk bekerja..hurmm...petang tadi setelas kedua-dua ibubapa saya pulang, saya berkata la kepada mak "mak angah nak keje" abah tibe2 menyelit "nak keje kat mane?" saya ckp la kat slayang mall en parkson ke mane2 around selayang mall tu... pastu abah tanye agi "nak g nek pe?" saya balas r "nek moto..tu yang angah suruh abah wat roadtag tu"..hurmm senyap kejap..pastu die taye agi "t nak park kat mane?"...saya jwb la kat parking moto la pastu di ckp ohhh senang je jwb en...(dlm ati kate dahtu  nak park mane agi slain kat parking moto tu en..ape puye soalan tah..geram je) 
setelah senyap beberape ketika melayan cite paan and paizyang ditayang di tv3..mak mula bersuara "angah tak payah keje la" abah pulak sambung "duk rumah kemas rumah je la"

kalo camne nie bile lah saya nie leh kenal dunia luar nie? bile lah aq leh bebas? bile lak aq leh berdikari? bile leh aq de duit sendiri? nak gak merasa pegang duit sendiri xpayah la nak mintak kat parent je..hummmm

 aq nak keje..nak duittt...nak pengalaman...yang paling utama NAK BEBAS!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan